Voice over IP. Optimale flexibiliteit en maximale bereikbaarheid, gekoppeld aan financieel economische voordelen voor iedere onderneming!

Softphone, tablet, telefoon zijn telecomproducten. Een tweede pijler waar Connectic groot mee is geworden. Connectic heeft de afgelopen 10 jaar bewezen met VOIP-oplossingen telefonie flexibel, minder versnipperd en bovenal kostenbesparend in te kunnen zetten bij vele organisaties.

Connectic zorgt voor één infrastructuur, door telefonie beschikbaar te maken via uw datanetwerken. De gescheiden werelden van spraak en data worden via VOIP samengebracht en biedt de klant oneindig meer mogelijkheden. Denk hierbij aan de afname van allerlei beschikbare diensten binnen uw eigen organisatie, bijvoorbeeld zaken als videoconferencing of het delen van telefoonadresboeken.

Connectic brengt structuur aan in kabels, telefoonlijnen en –netwerken. De bereikbaarheid van uw medewerkers wordt gegarandeerd verbeterd. Door VOIP is Connectic ook in staat meerdere vestigingen en/of locaties binnen een organisatie te voorzien van een en dezelfde (intern) bedrijfstelefoonnummer. Voordeel van VOIP is namelijk ook dat het volledig locatieonafhankelijk is.

Iedere organisatie is anders. Connectic realiseert optimale oplossingen door voor ieder bedrijf ´gepersonaliseerde´ toepassingen binnen de netwerkomgeving aan te brengen. Een applicatieoplossing specifiek geschikt alleen voor uw organisatie.